Zacznę może, jako autor tematu, choć znam jego tylko najgłośniejsze dzieła [na serię "Wielkie rzeczy" chyba mi szkoda czasu], a wczesne filmy są raczej niedostępne. A więc:
1. Plac Zbawiciela - 8
2. Dług - 7-
3. Mój Nikifor - 7 [naciągane]
4. Gry uliczne - 6 [zdecydowanie najsłabszy, fatalne aktorstwo]
"Plac Zbawiciela" i "Dług" faktycznie najmocniejsze. "Gry uliczne"- też dobre, ale nie dla tak szerokiej publiczności. A niezdecydowanym spośród "Wielkich rzeczy" polecam "Grę".
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Dług (1999) 7,87 60
2 Mój Nikifor (2004) 6,52 29
3 Gry uliczne (1996) 5,79 14
Wspólnie z Joanną Kos-Krauze:
Plac Zbawiciela (2006) 6,60 47