Betina Bożek zaprasza widzów w podróż na wymyśloną przez siebie planetę - Kaprysię. Jej mieszkańcy spędzają czas w pracy, na siłowni czy w barze i przygotowują się do wielkiej imprezy. W ich szalonym świecie wszystko jest dozwolone, a swoje nieregularne kształty zmieniają płynnie w zależności od nastroju. W dniu przyjęcia muszą zmierzyć się z inwazją przybyszów z obcej planety - krainy zgorzkniałych, niebieskich figur geometrycznych. Kto wygra starcie? Zwariowana animacja afirmująca radość i dobrą zabawę.
Kaprysia, główna bohaterka filmu, to wymyślona przez reżyserkę planeta. Animacja jest obrazem krainy rządzącej się kaprysem. Wszystko, co istnieje na Kaprysi jest nieoczywiste, chaotyczne, zmienia swoje kształty i właściwości. Wzajemne przenikanie i przeobrażanie form, zmiana miejsc istot i przedmiotów - to słowa jakie określają charakter filmu. Pomimo pozornego bałaganu, jaki panuje na planecie, jest to miejsce szczęśliwe - dominują w nim jasne i czyste barwy. Stworzony przez autorkę filmowy obraz dziwnej i bajkowej rzeczywistości jest eksplozją radości i surrealizmu.