1.Sens według edwarda 11/10 - Klasyka gatunku
2.Pan Stefan w służbie ludzkości - 10+/10 - Prawdziwy superbohater
3.Ogień i miecze 10/10 - Miażdży wersję Hoffmana
4.Oleś 10/10
5.Szara róża 10/10
6.Story 10/10 - Lepsze od Toy Story
7.Odwołanie 10/10
8.Chałupiska 10/10
9.Ulica Mickiewicza 10/10 - Debiut wszech...